Wednesday, December 6, 2006

Scrisoare către visul meu

A mai trecut un an.
Îmi inchei lista veche şi deschid un nou capitol pentru cea nouă. Nu voi muta acolo ce n-am reuşit să fac în 2006. Nu vreau sa trag trecutul dupa mine în viitor. O voi lua de la zero. Cele pe care n-am reusit să le fac anul ăsta, se vor face singure mai devreme sau mai târziu. Pentru anul viitor am alte vise şi, de aceea, m-am hotărât să scriu această scrisoare..
Anul trecut îmi doream să fac multe in 2006, cam în aceeasi perioada ca şi acum. A mai trecut un an, unele le-am făcut, altele nu mai au nici o importanţă, altele, şi mai imprevizibile, s-au facut singure, dar cel mai important lucru pe care mi l-am dorit întotdeauna pentru anul viitor a fost să fiu sănătoasă. Eu, familia mea, prietenii mei... şi să am timpul să mă bucur de ei. Mi s-a întâmplat anul acesta cam tot ce mi-am dorit, iar visele mele, spuse în şoaptă doar la poarta sufletului meu sau strigate în gura mare către cer, toate mi s-au începlinit.
Şi, poate mai presus de toate, unul anume...Nu vreau să vă emoţionez, să vă impresionez, să primesc comentarii de genul: "Vai, dar ce norocoasa e fata asta.." Dar, pur şi simplu sunt un om care cred in iubire, cred, nu numai pentru că am găsit-o şi pentru că sunt fericită, cred în iubire, pentru că cred în Dumnezeu şi cred în Sărbătorile de iarnă...
Ştiu că Sărbătorile in familie sunt acum o noţiune un pic tocită, învechită, târâtă prin reclamele marilor agentii de publicitate, dar, dincolo de mireasma ghioceilor, de aventurile verii, de cafeniul toamnei, razbate mirosul cozonacilor şi sunetul colindelor în fiecare an mai puternic.
Ei mi-ai trăit anul acesta visul pe care îl doresc oricui să-l trăiască, dar asta nu înseamnă că nu mai visez sau că nu mai am ce aştepta de la anul viitor....

No comments: