Thursday, August 9, 2007

S-A DUS SI PITIS!



Nu vreau sa par siropoasa sau falsa, insa e tare trist sa vezi cum asa oameni de valoare se sting si noi nu putem face nimic, decat sa dam din umeri, eventual sa plangem la stirile principale ale zilei sau sa avem ce barfi cu o prietena.
Nu pentru ca toata presa vuieste in aceste zile pe acest subiect, nu pentru ca e "in pas cu moda" sa vorbesti de bine de cei urcati la ceruri, si nici macar nu pentru ca sunt rapidista cu inima si sufletul....nimic din toate acestea!
Nu scriu de bine nici macar pentru ca, aflata si eu la varsta primilor iubiri si primelor dezamagiri, plangeam la auzul poeziei "Ultima scrisoare" recitata de inconfundabilul Pittis!
Nu pentru ca, sambata de sambata, atunci cand, pe vremea lui Ceausescu fiind, asteptam cu sufletul la gura "Teleenciclopedia" sa vad ce mai fac "maimutele lui Pittis", cum imi placea mie sa le spun..
Nu pentru ca, atunci cand mi-a mai venit si mie mintea la cap si am inteles ce inseamna muzica cu adevarat, am cumparat de la prima ora a diminetii albumele Pasarea Colibri, ascultand ore in sir melodii absolut superbe..
Dar e trist si nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu atat de suparata atunci cand aflu la stiri ca acest om, Florian Pittis, a plecat atat de repede sa le cante si sa le recite ingerilor.
E
ra uimitor..mereu vesel si trist prin vocea sa in acelasi timp. Era plin de viata, am invatat sa iubesc de la el, sa pretuiesc ce am, sa ma bucur de viata, asa cum e, sa cant, sa apreciez o muzica si o poezie buna...

Pacat,pacat Florian Pittis ca nu ai trait si mai mult sa inveti si mai multi oameni adevaratele valori, adevarata arta, adevarata viata!

Iti multumim!...si atat!

No comments: